Friday, July 3, 2015

Wanita ini Kembali Datang Haid Selepas Beberapa Tahun Menopause


Buat anda yang telah mengalami menopause/ menghampiri umur menghadapi menopause/datang gejala-gejala nak alami menopause. Anda patut baca tulisan saya ini dan perkongsian bagaimana ibu mertua saya kembali datang haid selepas beberapa tahun menopause.

Sepertimana anda tahu, menopause adalah antara perkara yang tidak diinginkan wanita. Pelbagai kesan dan gejala di hadapi. Gejala-gejala ini kadangkala mengganggu emosi wanita.

Antara tanda awal menopause adalah haid terhenti dan tak teratur, kekeringan faraj, kulit kering, kedutan kulit dan gejala emosi.

Beberapa tahun lepas, keluarga kami diperkenalkan dengan produk Goglows. Mak mertua saya yang berumur awal 50-an yang telah putus haid beberapa tahun menggunakan Goglows Collagenfica.

Pada awalnya, beliau gunakan Goglows Collagenfica ni untuk kembalikan kelembapan kulit dan nak cantikkan kulit. Ya, Alhamdulillah nampak kesannya, kulit mak mertua saya jadi lembap seolah pakai krim pelembap.

Perkara yang mengejutkan adalah selepas berterusan menggunakan Goglows Collagenfica, tiba-tiba haid mak mertua saya datang kembali. Dan berterusan seperti sebelum menopause. Perkara ini memang sangat tak dijangka dan agak ajaib bagi kami.

Walaubagaimanapun, bila diteliti kandungan Goglows Colalgenfica, Rupanya ia mengandungi ekstrak Pueraria mirifica iaitu buah yang mengandungi phytoestrogen yang mempunyai tindakan hampir sama dengan hormon estrogen. Dari pembacaan saya, ia dapat kurangkan kesan kekurangan hormon estrogen dalam badan (antara petanda ke arah menopause adalah kurang penghasilan hormon estrogen dalam badan)

Bila saya cari maklumat lagi, rupanya hormon estrogen ni penting dan mainkan peranan untuk halang kekeringan faraj dan anjalkan kulit serta bahagian-bahagian badan wanita.

Apa yang dialami oleh ibu mertua saya mungkin tidak dapat dialami oleh anda kerana mungkin keadaan biologi dalam badan berbeza atau situasi dan keadaan badan berbeza. Namun ia mungkin mampu mengurangkan banyak sindrom menopause pada diri anda.

Kalau anda nak cuba Goglows Collagenfica boleh hubungi/mesej/whatsapp: 012-898 4520



Harga sekotak; RM 190
Kandungan sekotak: 20 sachets
Penggunaan: 1 sachet sehari
Kos penghantaran: Percuma

Hubungi/mesek/whatsapp 012-898 4520 untuk maklumat lanjut dan harga promosi.

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...