Wednesday, February 25, 2015

Usaha tambahan merawat kanser

Perasaan tiba-tiba didiagnos dengan penyakit kanser pasti sesuatu yang sukar untuk digambarkan.

Saya masih ingat dulu waktu saya belajar, dada saya sakit. Saya buat pemeriksaan. Dr. X-ray..nampak sesuatu dalam ukuran 1cm. Tak pasti apa, tapi perlu pemeriksaan lanjut.

Waktu tu saya bayangkan, salah satu kemungkinan adalah kanser. Waktu tu sukar nak gambarkan perasaan saya. Kosong. Rasa takkan hidup lama dah. Sedih. Tertekan.

Waktu saya nak sambung belajar seterusnya. Bila x ray sekali lagi. Dah takda benda yang dikesan sebelum tu.

Saya juga pernah alami pengalaman keluarga terdekat saya menghidap kanser. Pengalaman kawan sekerja yang sangat baik, yang turut tiba-tiba didiagnos menghidap kanser. Pengalaman senior universiti yang saya hormati dan banyak berkongsi ilmu, tiba-tiba di diagnos dengan sakit kanser.

Saya sebenarnya tak sanggup nak menjual produk suplemen/ubat kepada pesakit kanser. Bimbang seolah mengambil kesempatan. Dan saya bukanlah orang yang ada ilmu perubatan.

Saya yakin anda yang menghidap kanser atau jika ada keluarga anda yang menghidap kanser..pasti akan cari seribu satu usaha untuk mengubatinya.

Saya yakin jika anda google, anda akan jumpa antara usaha yang anda boleh buat adalah dengan cuba menggunakan Vivix.

Produk ni agak mahal dan ia antara produk eksklusif di kalangan produk-produk kesihatan dari jenama yang sama.

Jika anda google, anda akan dapati banyak testimoni dan maklumat berkenaan produk ni.

Setelah anda buat kajian sebaiknya, yakin akan khasiat produk ni dan mahu cuba sebagai salah satu usaha tambahan untuk merawat sakit kanser anda atau ahli keluarga anda. Dan anda ada sedikit kemampuan kewangan. Anda boleh hubungi 014-9000 172 untuk dapatkan produk Vivix.

Semoga anda cepat sembuh.

No comments:

Post a Comment

Anda juga mungkin meminati..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...